مادرانه های عاشقانه

نا آشنا

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ق.ظ

من کاربر قدیمیه بلاگفا، کوچ کننده به بلاگ اسکای، بسیار بسیار در محیط بلاگ غریبم،  هنوز بلدنیستم چطوری اینجا کار کنم.  باشد که یواش یواش کاربلد گردم.

این روزها با ی غولی مواجهم به نام طرح جابربن حیان..... پسر بزرگه به زندگی دایناسورها و هرچیز مرتبط به اون دوران علاقمنده.  طرح جابر برداشته بصورت انفرادی درباره زندگی دایناسورها و چگونگی انقراضشان.  برخلاف انتظار بسیار هم برانگیزه و پشتکار دربارشون اطلاعات جمع میکرد، هرچند بنظر من اطلاعات خیلی خوبی نسبت به سنش داره. خیلی هم مصمم بود که حتما جایزه میگیره. بعد من دیدم اگر طرحش برگزیده نشه ضربه میخوره، بهش پیشنهاد تحقیق درباره فن آوری نانو و دادم. معلمشون هم استقبال کرد و قرار شد در این مورد طرح و ارائه بده. حالا کیه که ندونه پوست خانواده ها کنده س. خلاصه که تا آخر هفته باید مقوا رو تحویل داد و من هنوز هیچ کاری نکردم، باید این هفته قورباغش و قورت بدم.



خداجون میشه به اندازه عشقت نسبت به بنده هات منو غرق لطف و عنایتت کنی؟؟؟ این روزها خیلی بیشتر از قبل به نگاهت محتاجم.  نه برا طرح جابرا... خودت میدونی چیو میگم، خدایی برام درستش کن.

خیلی ماهی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۲
آوا بانو

نظرات  (۳)

عه چرا برنامه بچه رو عوض کردی؟ من خودم کلا برات کتاب مینوشتم درباره زندگی و حیات و انقراض دایناسورا. حتی شکلشونم براتون میکشید.  خداییش از نانو جذابتره

واقعیتش 10 سال پیش پیشنهاد این کارم بهم داده شدو شروع هم کردم ولی نریسیدن تمومش کنم.

امیدوارم همه چی براتون خوب  و به حق رقم بخوره

پاسخ:
والا اطلاعات خودش هم خیلی زیاده دراینمورد، تمام اسامی سخت. دایناسورها روهم بلده، اما معلمشون هم.گفته بود موضوع نانو بهتره، یعنی همون دایناسور و بنویسه؟؟؟  اگر این باشه که به من احتیاجی نداره خودش بیشتر میدونه
خدا قوت انشاالله موفق باشی در امورات مدرسه
پاسخ:
فدات
سلام دوستم.....ایشالا هر چی از خدا میخوای برات فراهم کنه عزیزم
پاسخ:
سلام گلم، انشاءالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">