مادرانه های عاشقانه

شروع دوباره

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ق.ظ

ی خونه ی جدید، نوشته های جدید از ی نویسنده قدیمی و زندگی قدیمیش. 

اینبار بلاگ و برا نوشتن انتخاب کردم.

این روزها هربار با ی خبر تلخ مواجه میشیم، اصلا آمار مرگ و میر و حوادث امسال خیلی زیاد بود. این روزها هم که غم حادثه پلاسکو تمام ایران و غمگین کرده. دعا کنیم برای اونایی که تو این حادثه رفتند و یا ماندن. برا خانواده هاشون،  مشکلاتشون. 

خب بریم سراغ خودمون. تو این روزای سرد و غم گرفته ی زمستون هیچی مثل پیچیدن بوی سیب و دارچین تو خونه نشاط آور نیست. پس دست بکار شدم و ی کیک سیب و دارچین پختم و از پیچیدن عطرش تو فضایی آشپزخانه غرق لذت شدم. 

امتحانات بچه ها هم که تموم شد و من ی قولی به بزرگه دادم که انگار باید همین روزها عملیش کنم. چون همه امتحانارو عالی داده و چیزی که برا من مهمه تلاشه،  نه نمره. و انصافا خوب درس خوند. 

اوه ساعت یک و نیمه. بخوابم بعدا میام و مینویسم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۲
آوا بانو

نظرات  (۱)

خونه نو مبارک

پاسخ:
ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">